1. דיינסטי
לנצח ארבעה משחקים בגמר ה-NBA זה אף פעם לא היה דבר קל. הווריורס רק עשו מזה דבר קל.
כשחזיתי במשחק באוניברסיטת דוידסון – בה למד סטפן קרי – שמתי בפינקס שאזכור: "כנראה הסוויפ הקל מכולם". עתה כשהכל ניגמר אני משוכנע שהיה זה אחד הסוויפים הקלים במכולם.
ואני משוכנע בעוד דבר: אלה שחזו בווריורס 2018 חזו בקבוצה שהיא DYNASTY. אחת הגדולות מכולן. היא הפכה לדיינסטי עם ארבעה שחקנים נפלאים – סטפן קרי, קווין דוראנט, קליי ת'ומפסון, ודריימונד גרין, ואליהם מצטרפים שחקנים קצת פחות טובים אבל שמשלימים אותם בצורה הנפלאה ביותר.
זוהי האליפות השלישית שלהם בארבע שנים, מה שרק מעצים את שלושת האליפויות הרצופות של שיקגו בולס, ואז אחרי שנת הפבסקה עוד שלוש אליפויות רצופו (וכולן נגד יריבות קשות יותר מהקאבס – היריבה היחידה של הווריורס בגמר – ואם תתעקשו, אז גם יריבות קשות יותר מיוסטון או אוקלהומס סיטי).
אז אני לא טוען שהווריורס היא הקבוצה הטובה ביותר כי הבולס של שיקגו עם הגובה שלה והמגינים הנפלאים שלה שהיתה קבוצה ללא כל חולשות היא עדיין הטובה ביותר מכולן. לווריורס אין מגן כמו דניס רודמן ואין מגן כסקוטי פיפן, ואין שחקן כמייקל ג'ורדן.
אבל היא מיד אחרי הבולס – ולדעתי טיפה מאחורי הלייקרס והסלטיקס של שנות ה-80. אבל גם להיות הרביעית מכולן זה הישג הסטורי, ואם ינצחו עוד שתי אליפויות רצופות, גם זה עלול להשתנות, אם כי לאף אחת מהגדולות שהזכרתי לא היתה יריבה חלשה ומלאת טלאים כמו הקאבס.
.”
2. החווייה הגדולה ביותר של המשחק הרביעי היתה לראות מחצית שלמה באוניברסיטת דוידסון
החווה של בנה של בנה של גייל אשתי, קני, נמצאת בדיוק 22 דקות נסיעה מאוניברסיטת דוידסון, עכשיו שחיברו את כביש 218 להייוויי 77. החלטתילבלות שם את החצי הראשון של המשחק ולא התאכזבתי. הקימו מסך ענק מול בניין האדמיניסטרציה, ובדשא הענק התאספו לדעתי איזה 3,000 או 4,000 סטודנטים, אלומני, ואנשי פקולטה.
כל נגיעת כדור של סטפן קרי לוותה בצרחות, שריקות, ופה ושם זיקוקין.
הסל האחרון של סטפן קרי, 15 שניות לפני הסוף כששומרו האישי הוא לברון גרם למהומה כללית. זיקוקין כאילו היום 4 ליולי. כנראה שהסל מט[איזה 12 או 13 מטרים סימן לכולם שהמשחק גמור.
עליתי על המכונית, ומיהרתי לחווה למחצית בשנייה.
בדרך התחלתי לחשוב את מי מזכירה לי הווריוס. את הסלטיקס של שנות ה-60? את הסלטיקס או הלייקרס של השואו טיים של שנות ה-80? את הבולס של שנות ה-90 של מייקל.
פתאום נפל האסימון: הם מזכירים לי את הביטלס!
זה בגלל ה-JOY במשחקם! הם לא רק הכי טובים. הם גם הכי שובבים, הכי שוברים את הכלים, הכי עושים הכל בדרכם הם, וגם כל אחד מהם הוא טיפוס בפני עצמו. כולם נראים חברים-אוהבים-מפרגנים-משתוללים-צוחקים וכאילו לא לוקחים שום דבר ברצינות, אפילו את משחק הכדורסל החשוב ביותר בעולם!
3. המשחק
רבע ראשון
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. Green PF | 9 | 1-2 | 1-2 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | +5 | 3 | ||
K. Durant SF | 11 | 4-8 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 1 | +9 | 8 | ||
J. McGee C | 7 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +9 | 2 | ||
S. Curry PG | 10 | 4-6 | 2-3 | 2-2 | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | +5 | 12 | ||
K. Thompson SG | 4 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | +8 | 0 | ||
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
A. Iguodala SF | 7 | 2-4 | 2-4 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | +1 | 6 | ||
J. Bell C | 5 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | +0 | 0 | ||
S. Livingston PG | 2 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | 0 | ||
N. Young SG | 3 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | +4 | 3 | ||
D. West PF | Has not entered game | |||||||||||||||
K. Looney SF | Has not entered game | |||||||||||||||
Z. Pachulia C | Has not entered game | |||||||||||||||
P. McCaw SG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 13-23 | 6-10 | 2-2 | 2 | 7 | 9 | 7 | 2 | 4 | 2 | 7 | 34 | ||||
56.5% | 60.0% | 100.0% |
Starters | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. James SF | 11 | 3-6 | 0-0 | 2-2 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | -9 | 8 | ||
K. Love C | 12 | 2-7 | 2-4 | 3-4 | 2 | 4 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | -9 | 9 | ||
T. Thompson C | 7 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -11 | 4 | ||
G. Hill PG | 7 | 0-3 | 0-2 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -11 | 0 | ||
J. Smith SG | 10 | 1-2 | 1-1 | 1-2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -6 | 4 | ||
Bench | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
L. Nance Jr. PF | 1 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +0 | 0 | ||
J. Green SF | 4 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 0 | ||
K. Korver SG | 2 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -3 | 0 | ||
R. Hood SG | 4 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | +2 | 0 | ||
A. Zizic PF | Has not entered game | |||||||||||||||
C. Osman SF | Has not entered game | |||||||||||||||
J. Calderon PG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. Clarkson PG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 8-24 | 3-9 | 6-8 | 6 | 7 | 13 | 5 | 1 | 0 | 2 | 3 | 25 | ||||
33.3% | 33.3% | 75.0% |
רבע שני
*הרבע מתחיל עם קורבר המבצע את השגיאה הבסיסית ביותר בכדורסל כשהוא מנסה למסור מעל שומר, והשומר חוטף את הכדור.
*לברון קולע סל בצעדים כל כך ברורים.
*מה שמשגע אותי זה לראות אתהפיק-אנד-רול של הקאבס – או חסימת שחקן פשוטה כשלברון הוא המכדרר, וכל פעם ללא יוצא מין הכלל סטפן קרי הנמוך נשאר לשמור עליו. כיצד לברון לא קלע היום 50 אני לא מבין. אם מייקל היה שם נגד סטף זה היה סל אחרי סל אחרי סל אחרי סל. לברון לא יודע מה לעשות כשהוא ניכנס ומסתובב עם גבו לסל, ואז מוסר החוצה יותר מאשר לקלוע בעצמו.
*אני לא מבין את סטיב קר שלא מצא פתרון לזה כשבארבעה המשחקים זה קרה בדיוק אותו דבר אבל למזלו לברון לא ידע לנצל את העובדה שכל כך הרבה פעמים סטף היה שומרו, מצבים שהוא היה חייב לקלוע בהם כמעט חופשי, אבל ניכשל שוב ושוב.
*לברון, קווין לאב שלחם כנמר, לארי נאנס, וטרי ת'ומפסון נתנו את דקותיהם הטובות ביותר והקטינו עד 43-47, ואח"כ 46-49. דווקא כאן כניסה של לברון נגד איגודלה נשרקה נגד לברון כשהוא עושה מה שהוא עושה בכל כניסה: דוחף את מגינו בזרועו השמאלית. הפעם זה נישרק נגדו והוסבר לו למה.
*אבל כשסטף קבר אותה נגד לברון ממש לפני המחצית בתרגיל הכי פשוט שמלמדים בכדורסל ילדים עם חסימה והחלפה בין שני שחקנים (אחרי טיים-אאוט של הווריורס כשקר בוודאי שירטט את התרגיל הפשוט), כל דוידסון יצאה מדעתה.
*האמת? התפלאתי שדוראנט – שנאבק עם סטף על ה-FMVP הסכים להיות המלעיט ולא המולעט, אבל כשקרי קבר אותה כמעט מחצי מגרש דוראנט היה הראשוןלחבקו.
)*היתה זו מחצית אדירה של סטפן קרי.
*
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. GreenPF | 21 | 3-6 | 1-4 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 2 | 0 | 2 | +2 | 7 | ||
K. DurantSF | 19 | 4-10 | 0-1 | 4-4 | 0 | 4 | 4 | 4 | 0 | 2 | 0 | 1 | +15 | 12 | ||
J. McGeeC | 11 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | +17 | 4 | ||
S. CurryPG | 21 | 7-13 | 4-6 | 2-2 | 1 | 1 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1 | 2 | +5 | 20 | ||
K. ThompsonSG | 11 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | +3 | 0 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
D. WestPF | 4 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | -6 | 2 | ||
A. IguodalaSF | 13 | 3-6 | 3-5 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | +6 | 9 | ||
J. BellC | 9 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | -2 | 4 | ||
S. LivingstonPG | 8 | 0-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | -2 | 0 | ||
N. YoungSG | 3 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +7 | 3 | ||
K. LooneySF | Has not entered game | |||||||||||||||
Z. PachuliaC | Has not entered game | |||||||||||||||
P. McCawSG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 23-44 | 9-17 | 6-6 | 2 | 14 | 16 | 15 | 3 | 8 | 3 | 13 | 61 | ||||
52.3% | 52.9% | 100.0% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 23 | 6-10 | 0-0 | 4-5 | 0 | 3 | 3 | 5 | 0 | 0 | 3 | 1 | -9 | 16 | ||
K. LoveC | 17 | 2-10 | 2-4 | 3-4 | 2 | 4 | 6 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | -14 | 9 | ||
T. ThompsonC | 12 | 3-4 | 0-0 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -19 | 6 | ||
G. HillPG | 11 | 0-3 | 0-2 | 0-2 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | -14 | 0 | ||
J. SmithSG | 18 | 3-6 | 3-4 | 1-2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -9 | 10 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
L. Nance Jr.PF | 8 | 3-5 | 0-0 | 0-0 | 4 | 1 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | +5 | 6 | ||
J. GreenSF | 13 | 1-5 | 1-3 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | +5 | 3 | ||
K. KorverSG | 9 | 0-1 | 0-1 | 2-3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | +5 | 2 | ||
R. HoodSG | 9 | 0-3 | 0-1 | 0-0 | 2 | 1 | 3 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | +5 | 0 | ||
A. ZizicPF | Has not entered game | |||||||||||||||
C. OsmanSF | Has not entered game | |||||||||||||||
J. CalderonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. ClarksonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 18-47 | 6-15 | 10-16 | 10 | 13 | 23 | 12 | 1 | 2 | 5 | 9 | 52 | ||||
38.3% | 40.0% | 62.5% |
רבע שלישי
*ב58-71 שקרה לפני שאמרת 'אמו של סטפן' הרגשתי שזהו זה.המשחק גמור.
*אולי גם לברון הרגיש ככה כשניסה שלשה ללא תפילה.
*מיד אחרי זה איבוד כדור רביעי שלו.
*למה הזכרתי את אימו של סטפן? כי אני נשבע באשך החסר של האשך שראיתי אותה שולחת באצבעותיה סימנים לבנה על הפארקט. האם היא שולחת לותרגילים? לך תדע. עם הווריורס הכל אפשרי.
*אני רואה מבטי מפח נפש אצל שחקני הקאבס.אני רואה כניעה בבודע אימאג' ובפנים שלהם. נשארו 18 דקות למשחק אבל ידעתי שמתחיל גארבג' טיים.
*כמה עוד ייתן טיירון לו לקורבר, לג'יי אר סמית', לג'ורג' היל, ולטריסטן ת'ומפסון לשחק? למהלא לתת לזיזיק, לאוסמן, לקלדרון, לקלרקסון לשחק במקומם?
הרי נותר גרועים מהם המחליפים האלה לא יכולים להיות. המשחק כמעט אבוד. אלוהים, תן להם צ'אנס!
טיירון לו קורא טיים
בטיים אאוט ברבע השלישי לברון משתולל
*
*האשמה היא לא פחות מבהם. הוא מאבד כדורים, גורם לעבירות תוקף, ויש לו כבר עבירה רביעית.
*עכשיו ברור שלברון נשאר על הפארקט ומנסה לקלוע יותר נקודות רק כדי לעבור את מייקל ג'ורדן. כמה עצוב. כמה משפיל. מה הוט עושה על המגרש כשהמשחק גמור. 65-86.
*אני רושם בפנקסי "הסוויפ הקל ביותר בזכרון"..
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. GreenPF | 29 | 3-7 | 1-5 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 7 | 1 | 3 | 1 | 3 | +11 | 7 | ||
K. DurantSF | 31 | 6-15 | 0-2 | 6-6 | 1 | 7 | 8 | 8 | 0 | 2 | 2 | 2 | +27 | 18 | ||
J. McGeeC | 16 | 3-4 | 0-0 | 0-0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | +21 | 6 | ||
S. CurryPG | 30 | 9-19 | 4-10 | 3-3 | 2 | 1 | 3 | 4 | 3 | 1 | 1 | 3 | +14 | 25 | ||
K. ThompsonSG | 21 | 4-9 | 2-4 | 0-0 | 0 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | +13 | 10 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
D. WestPF | 4 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | -6 | 2 | ||
A. IguodalaSF | 16 | 3-7 | 3-6 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | +9 | 9 | ||
J. BellC | 14 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | 3 | 1 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | +4 | 4 | ||
S. LivingstonPG | 10 | 0-1 | 0-0 | 2-2 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | +1 | 2 | ||
N. YoungSG | 3 | 1-1 | 1-1 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +7 | 3 | ||
K. LooneySF | Has not entered game | |||||||||||||||
Z. PachuliaC | Has not entered game | |||||||||||||||
P. McCawSG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 32-67 | 11-28 | 11-11 | 8 | 23 | 31 | 21 | 6 | 9 | 6 | 19 | 86 | ||||
47.8% | 39.3% | 100.0% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 35 | 6-12 | 0-1 | 8-9 | 0 | 4 | 4 | 8 | 0 | 1 | 5 | 4 | -21 | 20 | ||
K. LoveC | 28 | 4-13 | 2-5 | 3-4 | 3 | 6 | 9 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | -25 | 13 | ||
T. ThompsonC | 16 | 3-5 | 0-0 | 0-0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -21 | 6 | ||
G. HillPG | 17 | 0-6 | 0-3 | 0-2 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | -22 | 0 | ||
J. SmithSG | 27 | 3-8 | 3-5 | 1-2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | -18 | 10 | ||
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS | ||
L. Nance Jr.PF | 10 | 3-7 | 0-0 | 0-0 | 5 | 1 | 6 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | +2 | 6 | ||
J. GreenSF | 19 | 2-7 | 1-3 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | -3 | 5 | ||
K. KorverSG | 9 | 0-1 | 0-1 | 2-3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | +5 | 2 | ||
R. HoodSG | 15 | 1-6 | 1-3 | 0-0 | 4 | 2 | 6 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | +1 | 3 | ||
A. ZizicPF | Has not entered game | |||||||||||||||
C. OsmanSF | Has not entered game | |||||||||||||||
J. CalderonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
J. ClarksonPG | Has not entered game | |||||||||||||||
TEAM | 22-65 | 7-21 | 14-20 | 14 | 19 | 33 | 15 | 3 | 3 | 10 | 17 | 65 | ||||
33.8% | 33.3% | 70.0% |
רבע רביעי
*לברון לא עולה. וואללה שהרגשתי הקלה.
*החמישייה ששיחקה ללא לברון התחילה מצויין. לפתע ראיתי ניצוצות של משחק קבוצתי!
*אבל טעות בידיץ ב-73-95 לברון ניכנס. עבור מה? להשפיל את עצמו?
שבור, רצוץ, מובס
*לי ברור שהוא ניכנס כדי לעבור את מייקל ג'ורדן במספר נקודות בפלייאוף.
*בגלל שלברון ניכנס, סטיב קר משאיר את קרי, גוראנט, ת'ומפסון, וגרין. סטיב קר היה מוכןלתת ל-8-9 דקות של הרבע האחרון להפוך לג'ארבג' טיים אבל לברון לא איפשר לו זאת.
*לברון סוף סוף יוצא מהפארקט ב-77-102 עם 4:03 דק' לסיום.
*הקהל מוחא לו כפיים. הם לא ירטאו אותו יותר כשחקן בית והם יודעים סאת. הקהל התרומם ונתן לו סטנדינג אוביישיון.
*עם שריקת הסיום הוא היה הראשון למהר לחדר ההלבשה.
*קווין דוראנט זכה ב-כMVP השני ברציפות שלו.
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D. GreenPF | 39 | 4-8 | 1-5 | 0-0 | 1 | 2 | 3 | 9 | 1 | 3 | 1 | 5 | +15 | 9 |
K. DurantSF | — | —– | —– | —– | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — |
J. McGeeC | 16 | 3-4 | 0-0 | 0-0 | 1 | 2 | 3 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | +21 | 6 |
S. CurryPG | 39 | 12-27 | 7-15 | 6-6 | 2 | 4 | 6 | 4 | 3 | 3 | 2 | 4 | +18 | 37 |
K. ThompsonSG | 28 | 4-10 | 2-5 | 0-0 | 0 | 6 | 6 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | +19 | 10 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
D. WestPF | 8 | 1-1 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | -6 | 2 |
K. LooneySF | 3 | 1-2 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 2 |
A. IguodalaSF | 23 | 4-8 | 3-6 | 0-0 | 1 | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 0 | 3 | +11 | 11 |
J. BellC | 18 | 2-3 | 0-0 | 0-0 | 2 | 2 | 4 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | +4 | 4 |
Z. PachuliaC | 3 | 0-1 | 0-0 | 2-2 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | -2 | 2 |
S. LivingstonPG | 14 | 0-1 | 0-0 | 2-2 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | +2 | 2 |
N. YoungSG | 9 | 1-4 | 1-4 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | +7 | 3 |
P. McCawSG | 3 | 0-0 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | -2 | 0 |
TEAM | 39-86 | 14-38 | 16-16 | 10 | 34 | 44 | 25 | 7 | 13 | 8 | 24 | 108 | ||
45.3% | 36.8% | 100.0% |
STARTERS | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
L. JamesSF | 41 | 7-13 | 0-1 | 9-11 | 1 | 6 | 7 | 8 | 0 | 1 | 6 | 5 | -21 | 23 |
K. LoveC | 28 | 4-13 | 2-5 | 3-4 | 3 | 6 | 9 | 2 | 1 | 0 | 1 | 2 | -26 | 13 |
T. ThompsonC | 16 | 3-5 | 0-0 | 0-0 | 2 | 2 | 4 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | -21 | 6 |
G. HillPG | 25 | 1-7 | 1-4 | 0-2 | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | -26 | 3 |
J. SmithSG | 27 | 3-8 | 3-5 | 1-2 | 0 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | -18 | 10 |
BENCH | MIN | FG | 3PT | FT | OREB | DREB | REB | AST | STL | BLK | TO | PF | +/- | PTS |
L. Nance Jr.PF | 23 | 3-7 | 0-0 | 1-2 | 6 | 2 | 8 | 4 | 1 | 1 | 0 | 4 | +0 | 7 |
A. ZizicPF | 2 | 2-2 | 0-0 | 0-0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +4 | 4 |
J. GreenSF | 24 | 2-8 | 1-3 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | -9 | 5 |
C. OsmanSF | 4 | 1-3 | 0-0 | 0-0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | +2 | 2 |
J. CalderonPG | 4 | 0-1 | 0-1 | 0-0 | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | +2 | 0 |
K. KorverSG | 21 | 0-6 | 0-5 | 2-3 | 0 | 1 | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | -1 | 2 |
R. HoodSG | 27 | 4-14 | 1-3 | 1-1 | 3 | 5 | 8 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | -1 | 10 |
J. ClarksonPG | DNP-COACH'S DECISION | |||||||||||||
TEAM | 30-87 | 8-27 | 17-25 | 17 | 27 | 44 | 21 | 5 | 5 | 11 | 22 | 85 | ||
34.5% | 29.6% | 68.0% |
4. תראו כיצד הם חוגגים נצחון: אחד שואג לפני, ואחד אחרי
5. מכתב ההתפטרות של בריאן קולאנג'לו הוא SELF SERVING לחלוטין
|
|
6. עכשיו שקולנג'לו התעופף, דייויד גריפין נראה כמנכ"ל הבא
קווין או'קונר מה'רינגר' מדווח ששלושת המועמדים למשרת מנכ"ל הסיקסרס הם דייויד גריפין, מייק זרן, האסיסטנט של דני איינג' בסלטיקס, וקיקי וואנדווי שהוא סגן נשיא NBA לפעילויות כדורסל.
דייויד בריפין, שהיה GM של הקאבס מ-2014 עד 2017, ושלהרבה לזכותו נוטים לשייך את אליפות 2016 נראה כמועמד המוביל בין השלושה. הצהרתו שלפילי יהיה יתרון בריצה אחרי לברון בוודאי שלא תזיק לו בישורת האחרונה (http://already has an advantage in potentially signing James.)
7. לברון מדבר ברוך, אהבה, והערכה לבנו הצעיר בן ה-14
*
LeBron James on the burden and pressure his son has by having him as a father pic.twitter.com/xaNDXpDObO
— Melissa Rohlin (@melissarohlin) June 7, 2018
*
בנו בן ה-14, שכבר ישנן לו מילגות מובטחות מקנטקי ודוק, הואתחתלחץעצוםלהיות הבן של לברון.
כל הסימנים שהוא לוקח את העסק בצורה הקלה ביותר, רוצה להיות עצמו, ולא שם לב לכל ההופלה והרעש מסביבו. לברון יודע להעריך זאת!
e said via ASAP Sports:
“It’s been a treat to watch, being a parent and seeing my son grow as a basketball player. But not only that, being a young man who he is today; the kid will be 14 soon. Just seeing him grow and grow and grow to become who he is today has been a treat.
“I think from the burden of him having the name itself, I think him understanding that just go out and just play the game and have fun and play for your teammates and give it all you’ve got. You play hard, you play smart and have fun, and let everything else take care of itself.
“The one thing that I have is the luxury of knowing everything that he can expect. There’s nothing that can hit him that I haven’t seen in my life. There is no obstacle that he will run into that I haven’t been a part of that I can’t coach him.
“At the end of the day, he’s still going to have to live his own life and find his own path. But I hope he turns off his comments on social media. That would be the smartest thing he can do.”
*
*
בייבי פייס המתנקש – ג'ון
טוסטר – ג'ורג'
קאפקייק – פול
דונקי – רינגו
קרי = בחיים לא ג'ון. חחח. הוא בדיוק פול, בייביפייס, הדודות אוהבות אותו אבל לא יקבל הכרה כגדול מכולם
גרין = ג'ון, חצוף, מרדן, מתפרע, אנחנו יותר מפוסמים מישו
קליי = ג'ורג', כאילו דא
איגי = רינגו. לא ברמה של האחרים אבל חייבים שהוא יהיה שם
ודוראנט = יוקו
לברון יוקו אונו אם הוא מגיע למפרץ בטעות.
על כל השאר ניתן להתווכח.
אבל לברון יוקו. סגור.
100+
אתה טועה. לברון זה ההוא שחיסל את גון.
שכחתי את ההכי חשוב..
אם קארי ג'ון אז..
אדם סילבר – מארק דיוויד צ'פמן.
אם קיידי פול אז..
ווסטברוק – הפרוטזה של גרושתו של מקרטני.
אתה פשוט רשע לפעמים.
כולנו..
תכלס.
אתה רק עושה את בצורה יותר משעשעת
גולדן סטייט זה שתי קבוצות שונות לגמרי
גולדן סטייט הראשונה היתה נחמדה מאוד אבל לקחה אליפות רק בזכות פציעות של לאב וקיירי, בגמר נגד הקבוצה המגוחכת שנשארה לבלאט עם דלבדובה ומוזגוב בחמישיה פותחת
ואז היא נחנקה ב-1-3 ההיסטורי נגד קיירי, עם פינאלס האגדות ומשחקים 5-6-7 מדהימים אחד-אחד
*** ואז גרין קרא לדוראנט: בוא להציל אותנו ***
הם מגיעים להמפטונס כולם לשכנע את דוראנט, וקוראים לעצמם חמישית ההמפטונס. על שם מקום הנופש של עשירי אמריקה בקיץ
זה – שינוי הקבוצה. חמישית ההמפטונס
מפה והלאה זו קבוצה אחרת. דוראנט השחקן מס' 1, והוא לוקח שתי אליפויות עם 2 FMVP בלתי מעורער
נסיון להציג את הקבוצה כשושלת של 4 שנים לא עומד במבחן המציאות. אין דוראנט – אין אליפות
קלבדוסומ*2
הווריירס היו לוקחים גם ב 2016 1-4 אלמלא ההרחקה של גרין מה שמשך את הסדרה עם פציעות של בוגוט ואיגואדלה ואכן היתה גם החנקות.בסופו של דבר מעז יצא מתוק ובשנתיים האחרונות יש את הקבוצה הכי טובה שאני ראיתי ב 30 שנות נבא.
+23
ההרחקה בכל מקרה הייתה מוצדקת.
יש מצב אתה שם גאווטר?
של הסוניקס וזה יכאב
היה לו כבר אחד – הוא בחר להיפרד ממנו…
עידו אלו טענות כבדות משקל – אתה בטוח? אני לא זוכר איך קוראים בבלשנות לתופעה לשונית שהמסומן קרוי על שם האדם שסימן אותו מלכתכילה (כמו סנדוויץ') אבל אולי מדובר על ס' כתופעה כזו?!
כן אני בטוח. אתה יותר תמים ממני ותשאל את קאפייק – זה לא פשוט.
לגבי אין דוראנט אין אליפות אז לגבי 2016 רשמתי כבר מה שאני חושב.לגבי שנה שעברה קליבלנד היו זוכים באליפות כי היה להם את קיירי ולגבי השנה הווריירס היו זוכים באליפות גם בלי דוראנט כי אין קיירי.לא 4-0 אבל 4-2 או 4-3.עדיין גם בלי קיידי היה 3 אחר בסגל סטייל האריסון בארנס שהיה נותן איזה 15 נק למשחק
לא היו עוברים את יוסטון
וואלה נכון
אבל להתייחס רק למצאפ מול קליבלנד עדיין הם יותר טובים.גם בלי דוראנט שקליבלנד בלי קיירי.
בלי שיטת המזרח המערב המעוותת ללברון לא היו 9 גמרים.הגמרים הבטוחים שהיה משתתף הם ה 4 של מיאמי.אפילו בעונת 2016 עם האליפות המזליקית לא היה מגיע לגמר אם היה צריך לעבור בדרך את סן אנטוניו עם קוואי אוקלהומה עם דוראנט ווסטברוק או אפילו את הווריירס בשלב יותר מוקדם בלי שקרעו את עצמם מול אוקלהומה
קליבלנד לא מעניינת
מי שהפסיד בענק זה התאנדר
החמישיה החדשה אחרי ההפסד בגמר המערב ולפני שדוראנט ברח היתה
ראס, אולדיפו, דוראנט, סבוניס, אדאמס
איזה פספוס ענק
לא היו עוברים את יוסטון בלי דוראנט ?
היו..
אבל יותר חשוב
הסיבה היחידה שפול ביוסטון היא דוראנט..
להסביר לך איך הדטרמיניזם עובד ?
נכון מאד!
זאת אומרת שבכל הסיטואציות של 'מה היה קורה אילו' שהעלת תמיד היה קורה מה שאתה העדפת שיקרה?
זאת אומרת שהווריורס היה 'נחנקים' לא משנה מה היה קורה אחרת והקליעה של קיירי היית נכנסת לא משנה מה היה קורה, אך בודאות מוחלטת הקאבס היו מנצחים ב-2015 אילו רק לאב (ממש כיכב נגד הווריורס) וקיירי היו משחקים?
קווין דוראנט רוצח? בסך הכל פחדן מוכשר מאוד
מאת אלון עידן
פורסם ב – 08/06/2018 13:10
דוראנט הוא שחקן עצום שהצטרף לקבוצה הטובה בעולם, רצח את התחרות ב-NBA והפך אותה למופת של "לא כוחות"
"דורנאט רוצח". לברון ג'יימס אמר את זה על קווין דוראנט, שהיה אחראי לניצחון השלישי של גולדן סטייט בסדרת הגמר מול קליבלנד. לברון טועה: דוראנט לא רוצח. דוראנט הוא שחקן עצום שהצטרף לקבוצה הטובה בעולם לפני שנתיים. כלומר, יותר מאשר רוצח, דוראנט הוא פחדן. פחדן מוכשר מאוד. השחקן השני בטיבו ב־NBA אחרי לברון. עוד פחדן, אגב, שמחפש לעצמו בכל שנה קבוצה שתאפשר לו טבעת.
והמחמאות של לברון לדוראנט אינן מקריות. הן קשורות לדור של פחדנים שמבקשים למחוק את כתם הפחדנות שלהם על ידי האדרה הדדית. דוראנט לא היה צריך לשחק בווריירס, כמו שלברון לא היה אמור לשחק במיאמי. והתהליך ההוא, שהפך עם השנים למובן מאליו, גרם למה שאנחנו רואים בלילות האחרונים: ליגת הכדורסל הטובה בעולם היא מופת של "לא כוחות". כמו מכבי תל אביב כדורסל בימי המונופול האכזריים ביותר שלה.
אנשים אומרים "עזוב אותך, זה הכל ביזנס היום". הם מתכוונים לומר: תתקדם, אף אחד לא מתעניין בשאלות של תחרותיות ורוח ספורטיבית, זו רומנטיקה של פעם, היום שחקנים רוצים להרוויח הרבה כסף ולאסוף כמה שיותר תארים. ואחרי שאומרים, ממשיכים להגג על "דוראנט הרוצח" שקלע שלשה מטורפת במאני טיים של המאני טיים, ועל גדולתו של לברון שמספק משחקים "אגדיים" בזה אחר זה. והיכולת הזאת "לעבור הלאה", למחוק את ההיסטוריה ולהתייחס למציאות המעוותת בספונטניות רעננה, מפליאה אותי בכל פעם מחדש. יש משהו כמעט מפחיד באופן שאדם מסוגל למחוק עוול מתיקיית הזיכרונות שלו. הפחד הזה אינו קשור לספורט אלא לחיים. מה זה אומר שעוול יכול להישטף בקלות תחת הקונפטי של הניצחון? מה זה אומר שערכים ספורטיביים נמחצים תחת מחיאות הכפיים של ההמון הדורס?
זה אומר שהספורט נכשל בתפקידו. שבמקום לסמן למציאות עצמה את הדרך הנכונה — משל היה מטאפורה לאופן הצודק שבו מאבקים אמורים להיות מוכרעים — הוא עצמו קרס את תוך הכאוס המוסרי של הממשות. כלומר, במקום שאנשים יביטו בספורט שוויוני ותחרותי ויאמצו אותו כמופת של התנהלות בעולם, מגדלור של "ככה עושים זאת נכון", הספורט קרס אל תוך התודעה הקפיטליסטית החזירית והפך בבואה מוגזמת ומנופחת שלה. במלים אחרות: הספורט לא עמד בלחץ. הוא המיר את הפנטזיה שהוא אמור לייצג: ה"תחרותיות" הוחלפה ב"שואו", ה"מאבק" הומר ב"כסף" וה"הגינות" ב"כמות תארים". הספורט שקע בביצות המיתוג והמינוף, השפיל מבט אל מול "הכוכבים", ונכנע לסנטימנט האבולוציוני־סדיסטי האנושי שמבקש לדרוס את החלש ולמנוע ממנו לאיים על ההגמוניה.
זה נכון שקשה לתת משקל ממשי לכל הדברים האלה כשמביטים בקווין דוראנט. הוא שחקן כל כך טוב ואדם כל כך נחמד — ולכן הלב מבקש למחות את הכתמים שמבצבצים ברקע. אבל האמת הפשוטה היא שדוראנט קפץ על העגלה. הוא זיהה קבוצה אדירה וסימפטית והבין שדרכה יוכל לאסוף תארים — אישיים וקבוצתיים. והקפיצה על העגלה היתה פעולה אנטי ספורטיבית, שתחת ניהול ענייני וקשוח יותר היתה נפסלת על הסף. זה לא קרה. מה שכן קרה זה שהעגלה המשיכה לנסוע, אין עצור. וכעת אנחנו צופים בהשלכות של החזירות: קבוצת על שמפרקת כל מי שמאיים לגעת בה. וכדי לצקת משמעות לרגע, כדי לאפשר לעצמנו "לחוות", ו"להתרגש", ו"להידהם" — ובעיקר לא להיתקע שוב באפרוריות של היום־יום — מערכת הניקיון הפנימית שלנו מלבינה את הכתמים, משטיחה את הבליטות ומהדקת את הקצוות.
אז אולי לברון דווקא כן צדק. דוראנט "הוא רוצח". הוא רצח את התחרות.
אלון עידן צדק…
לא מיצינו כבר את הויכוח על הטור הזה אתמול בטור של דור או שזו פרסומת?
טור בינוני מאוד של מישהו שחושב שהוא היה עושה עבודה טובה יותר. אלון עידן בעצמו פחדן וצ'וקר
כרגיל יאיר עם האבחנה הכי חדה בתגובות 👍
קודם כל ולפני הכל אין ספק שדוראנט שחקן ענק ואדם סימפטי ביותר. זה משתלב יפה בDNA של הלוחמים שמשדרים המון סימפטיה אף על פי שהם כנראה הקבוצה החזקה בכל הזמנים (סליחה מנחם) גם מהבולס של 96'.
דוראנט אכן הצטרף לקבוצה גדולה, אלופה. אבל האם לברון לא בנה סביבו מפלצות במיאמי או בקאבס של קיירי? הוא מחלוצי קבוצות הכוכבים של העת החדשה. נכון שדוראנט הצטרף לקבוצה ענקית שרצה אבל לברון ידע מצוין שבמזרח הדי חלש מה שהוא בונה יספיק לגמרים ולאליפויות (זה עובדות הכל קרה למעט נפילה אחת מול הסלטיקס הנפלאים).
היו קבוצות כאלה בעבר ויהיו גם בעתיד (לברון לאן??).
נכון שזה רצח חלק ניכר מהרומנטיקה של המשחק אבל צריך להסתכל על זה כתהליך ולראות איך הקבוצות יגיבו אליו בעתיד הקרוב.
והם יגיבו.
"זה אומר שהספורט נכשל בתפקידו. שבמקום לסמן למציאות עצמה את הדרך הנכונה — משל היה מטאפורה לאופן הצודק שבו מאבקים אמורים להיות מוכרעים – הא?! מי קבע? המרצה שלו במבוא לסוציולוגיה? ואם אני רוצה את הספורט כאסקפיזם בה אנשים חזקים הופכים לחזקים יותר ומחסלים את כולם? או שאני בכלל רוצה לראות שחקן שמצליח לכסח חבורה קבוצתית וחסרת אגו שעושה את הכל נכון ודוחף להם 260 פאונדס של עוצמה ושרירים עם מהירות בלתי סבירה וניתור לשמיים ודוחף להם את הערכים ל…
הליגה היא של הצצופים ואלו מצביאים ברגלים ובארנקים.
ילדי החלומות האלה שכותבים בהארץ ודוחפים פרופוגנדה אנתי קפיטליסטית דרך צינור לא היו שורדים חודש במשטר סוציליסטי אמיתי.
חובב סגרגציה
אתה יודע שהארץ הוא עיתון שמחזיק בכל דיעה ימנית ניאו ליברלית אפשרית ושמאלני רק שמדובר בזרים ובערבים כן? חוץ מבודדים שהם עלי תאנה.
אתה גם יודע שהליגה לא שייכת לצופים? הם צרכן שבוי. גדולה מכדי ליפול ורק תצמח ותצמח. אפילו זעזועי מוח לא מצליחים להפיל פוטבול.
לגבי המונופול האכזרי של מכבי, האשמה היהעל שאר הקהוצות שלא התנהלו כפי שהתנהלה מכבי למופת במשך שנים והיא גם לא אשמה שהיא הייתה עשירה הרבה יותר מאחרות וחזקה הרבה יותר הרבנ פעמים ועם רוח מכבית שהייתה יותר מאשר בעוח מועדון אחר.
גולדן סטייט כמו הביטלס " All You need is love "
האוייב הכי גדול של הווריורס בשנה הבאה הוא השובע
ולכן דרוש ריענון רציני בספסל , כי איכות הספסל יכולה לקבוע הרבה את הסיכוי לאליפות נוספת .
שתי שאלות גדולות בקיץ , לברון וקוואיי .
שניהם רוצים אליפות ועכשיו .
הסיכוי הכי טוב שלהם זה לחבור יחד בספרס תחת פופ…
1+
אם הווריורס הם הביטלס אז הקבס זה אריק קלפטון .מכל הלהקה זוכרים רק אחד…..
מקווה שבשנה הבאה נקבל גמר יותר מותח יותר מורט עצבים ויותר מרגש מהשעמומון הזה .
אני מוחה בשם קלפטון!
הקאבס זה ג'ימי הנדריקס והאקספריינס.
מוחה גם בשם הנדריקס. לא הגזמתם…
מוכן להתפשר על אלטון ג'ון או ביורן אולבאוס.
תודה לברון לס על המעורבבים.
נגמרה עוד עונה ונכנסנו לפוסטסיזן ארוך ומייגע.
הייתי מעדיף עונה עם עוד חודש לרווח את 82 המשחקים ועם פגרה מקוצרת. מקווה שיבינו שם ש 3 משחקים בשבוע זה יותר מדיי….
הכי כיף הפרי סיזן עם אדריאן ווז'נרובסקי והמחליף שלו בורטיקל
עונת השמועות מתחילה רשמית?
מנחם ישבתי שעות רבות בחדר הוידאו וניסיתי לנתח את הסימנים שעשתה סוניה בידיים.
לבסוף פיצחתי את הצופן.
זה היה שילוב מתוחכם של מורס ותנועות גסות משלל תרבויות.
להלן המסר המפוענח:
"מומי… חציל בשל שלי… אני כבר לא יכולה ל-(לא ברור)… שייגמר כבר המשחק המקדים הזה… (סימן לא ברור של אצבע בתוך אצבע מכופפת)… מחכה לך אחרי המשחק בחדר 201 בהילטון… מצפה כבר שתפתח את ה-(סימן לא ברור; דלת?)… אתה ה-FMVP שלי."
😂
די ברור שסגרו עם קולאנג'לו דיל
הוא יתפטר
יאשים את אשתו
החקירה לא תגלה משהו אחר באופן ברור
הקריירה שלו חטפה במכה בכנף אבל לא מתה 🙂
לברון כנראה מחק את אופציית הלייקרס
אמר במסיבת עיתונאים על שאלת המקום הבא – לא הולך להתחיל קבוצה חדש מאפס
היה ברור שהוא עובר, ואם צריך לשים כסף אז זה פילי של בן החסות סימונס ואמביד, שהיה הראשון לצייץ הערב בטוויטר: יאלה לברון תגיע
אם הוא מגיע לפילי הוא לא מגיע לבד.הוא יגיע או עם פול גורג או עם קוואי דרך טרייד על פולץ שאריץ עוד שחקן ובחירות דראפט לסן אנטוניו
אני איתך עידן.
זה יהיה או עם ג'ורג' או עם קוואי.קוואי יכול להפעיל לחץ לטרייד ואני לא אתפלא עם לברון ילחש על אזנו של פופ שהוא כנראה איש הכדורסל שהוא הכי מעריך בעולם.
אם הייתי צריך להמר, אז אני מהמר על לברון בפילי. אני חושב שמהשחקנים, מערכת, אוהדים שם הוא מקבל הכי הרבה "בוא אלינו".
איזה סדרת גמר מבאסת. 2018 לא שנה משהו. בכל מקרה, אני מקווה ששנה הבאה תהיה אלופה חדשה – קליבלנד לא הייתה רחוקה משני ניצחונות וכשליד לברון יהיו עוד 2 אול-סטארים, או אם בוסטון המאומנת שנבנתה כדי לנצח את הווריורס תגיע לגמר, זה ישתנה. הלאה לדראפט!
הלוואי שאתה צודק אבל התחושה היא שזה לגמרי תלוי בלוחמים ובאנרגיות שהם יביאו בשנה הבאה.
לברון צריך לחשוב ברצינות על הפליקנס , הם האופציה שהכי מתאימה לו , 3 שחקנים בדיוק בפריים שלהם דיוויס הולדי ומירוטיץ .
אפשר לגרום לזה לקרות מבחנית תקרת שכר , סיין אנד טרייד של בוגי או להפטר מהוזים של היל אג'נסה ואף מור.
חמישייה של רכז סולדי הלדי לברון מירוטץ דיוויס , ועוד שחקנים שיהיו מוכנים להצטרף לעגלה בזול , אריזה ,בו מוטא,בלינלי ..
אם לברון מגיע לפליקנס הוא יכול לחתום בשקט ל3 שנים עם צוות כזה
אי אפשר סיין אנד טרייד של לברון ובוגי וגם אם היה אפשר בוגי לא היה מסכים, לגבי החוזים הרעים שלכם יהיה מאוד קשה להפטר מהם כי רובם ליותר משנה אחת ואין לכם יותר מדי צ׳ופרים להעביר איתם.
למידע יותר מפורט אתה יכול ללכת למה שגיא כתב אתמול
תודה לכל העוסקים במלאכה ולאלו שעסקו כל העונה. למעט סדרת הגמר הייתה עונה נהדרת מעניינת מרתקת. מה שאזכור מעונה זו היא הפציעה של כריס פול האמויפי של הארדן ההתרסקות של ראסל 3 רוקים שהתעלו מעל כולם ותחילת העלייה של פילי ובוסטון בעשור הקרב ובא. טורנטו וושינגטון הם כבר גופות סתם קבוצות של מקומות 4 6 והדחה סיבוב ראשון שני במזרח. החוזה של גון וול שם את הגופה של וושינגטון עמוק בקבר.
שמעון, תודה לך בתור "התגלית" – איש ההצהרות (הלא מובנות) הבלתי מבוססות ומעוררת התהיות.
המשך כך בדרך "להוצא מהקשרו" מספר…
סמיילי, הכל טוב???
חיוכי, אז אולי במקום לקרוא תגובות של שמעון תעשה הגהה על התרגומי גוגל טרנסלייט שאתה מעלה לאתר?
השנה פחות השתתפתי בדיונים אבל תמיד קראתי ושמעון אתה היית הכוכב של השנה
https://youtu.be/VVxI8dnI9EQ מצחיק
לא יודע אם זה אפשרי מבחינת שכר ליוסטון אבל רביעייה של פול הארדן פול גורג וקאפלה. מול הרביעייה של גולדן סטייט דוראנט קרי תומפסון וגרין.
ובמזרח פילי עם לברון קוואי סימונס ואמביד מול בוסטון של קיירי הייורד טייטום בראון הורפורד סמארט רוזזיר וכל החברה.
זו תהיה רביעייה ממש מטורפת של קבוצות
כל כך מצפה לפרי סיזן.גם מעניין אותי מה יקרה במילווקי ניו אורלינס אם תהייה בנייה מחדש בסן אנטוניו אם קאזינס נוחת פתאום בוושינגטון ואז לאן פורטר או ביל הולכים ועוד מלא אופציות לכל מיני קבוצות
לברון וקוואי ביחד לפילדלפיה זה מעבר שהליגה צריכה לחסום… לא שהיא יכולה. הרביעיה הזו עם סימונס ואמביד תהיה כ"כ חזקה, קודם כל הגנתית, זו קבוצת הגנה שלא נראתה עוד בליגה, שאנחנו צפוים לעוד שחיטה.
מניח שאם קוואי יעבור לפילדלפיה זה אחרי הסכמה לחוזה ארוך, אחרת הם לא ישלמו הרבה על עונה אחת בלבד. סן אנטוניו לא בעמדת מיקוח מזהירה. היא תשמח לקבל את אחד הצעירים – למשל פולץ – ואת קובינגטון המוכשר, שבקבוצה כזו עם שלושה פורוורדים לברון סימונס וקוואי, לא יראה דקה.
אני נגד לחסום.
אם זה אפשרי מבחינת תקרת השכר ומבחינת פילדלפיה זה אפשרי כי גם החוזים הגבוהים של רדיק ואמיר גונסון נגמרים אז שהליגה לא תתערב.
יש כמות כישרון עצומה בליגה שאפשר להקים גם 10 סופרטימס פשוט צריכים את הקומבינציות הנכונות וקצת מזל לגבי תקרת השכר אם אחד הכוכבים או שניים עדיין בחוזה רוקי או כמו שקרה במקרה של קרי חוזה נמוך לפני שהפך לסופרסטאר בגלל הפציעות
LOL
טרבור אריזה מוכן לחתוך בשכר כדי להצטרף לגולדן סטייט
הקיץ כבר מתחיל
כן זו ידיעה מאתמול.הזכרתי את זה בבלוג החי בלילה
תגובה 126.1 בבלוג החי
וואלה
אם זה רציני זה אומר הרהב דברים, כמו לאיגי אין מה להישאר שם, שתיים, לברון או פול ג'ורג' לוקח לאריזה את המקום ביוסטון
לא מסכים לגבי איגי.אנחנו בתקופת כדורסל שכל שחקן יכול לשחק בכמה עמדות.אריזה יכול לשחק גם סטרץ פור ביחד עם איגי וגם את איגי פחות צריך בעונה הרגילה יותר בפלייאוף.הספסל של הווריירס היה חלש העונה ואריזה בטח יבוא על החוזה של פאצוליה.ווסט גם בטח יפרוש והוורירס צריכים רענון בספסל
אריזה זאת גרסה של איגואדלה שכבר לא ממש בקו הבריאות. הבעיה שאריזה לא מנהל משחק כמוהו.
בכל מקרה זו תהיה החתמה מצויינת לווריורס (שחקן כנף טוב מאוד ומחליש יריבה במערב)
או שמדובר באסטרטגיית ניהול מו"מ מבית היוצר של איגי
מה יש לאיגי לנהל מו"מ? הוא חתום כבר על מה שכנראה יהיה החוזה האחרון שלו.
ע"ע כמו שאיגי עשה מול הווריירס
אהה הבנתי.
אחלה מעורב, תודה
חשוב אנחנו עומדים מול קיץ של 'ההחלטה', שנקווה שהפעם תערך עם קצת יותר טוב טעם. מלבד זה, יהיו עוד בחישות, ומעניין איך הליגה תראה כשייגמר משחק הכסאות
Tough road? A fake rigged Dynasty?
The last 4 years of Warriors’ playoff foes had injured franchise players such as ,Lebron James,Kawhy Leonard,Chris Paul,Kyrie Irving.
2015**********************
New Orleans Pelicans, 2015 Western Conference Quarterfinals
*Injury: Jrue Holiday (starting point guard)
New Orleans’ Cinderella story blossomed due to a dramatic tussle with the Thunder. Earlier in the season, star forward Anthony Davis hit a ridiculous buzzer-beater to defeat Oklahoma City. Good moment, no big deal, right? However, both the Pelicans and Thunder finished at 45 wins and 37 losses – both good for the eighth seed. Little did everyone know that Davis’ buzzer-beater would come back to haunt the Thunder again and be the tiebreaker the Pelicans needed to enter the playoffs.
Memphis Grizzlies, 2015 Western Conference Semifinals
Injuries: Mike Conley (starting point guard), Tony Allen (starting shooting guard)
Yet another loss on the defensive end – a huge one at that – Tony Allen was supposed to act as the lockdown defender for the talented perimeter tandem of Curry and Klay Thompson. He didn’t become Mr. First Team All-Defense for trash talk. Meanwhile, Mike Conley is a quality starting point guard with decent scoring and playmaking abilities.
Houston Rockets, 2015 Western Conference Finals
Injuries: Patrick Beverley (starting point guard)
Patrick Beverley is a pest to deal with on the court. Despite his low scoring numbers, the scrappy point guard will straight up harass any opposing guard on defense both physically and verbally.
Cleveland Cavaliers, 2015 Finals
Injuries: Kevin Love (starting power forward), Kyrie Irving (starting point guard)
This series will always be known as the time when LeBron James carried the entire city of Cleveland.
2016******************
Cleveland Cavaliers, 2016 Finals
Injury: Kevin Love (starting power forward)
We’ll keep this simple enough. Kevin Love cautiously returned from injury as a bench player in Game 4. By then, the Warriors were up 3-1.
In Game 5, The Goat Lebron james took over.
Then the Warriors blew a 3-1 lead.
*********************************************************************************************
2017**********************
Portland Trailblazers, 2017 Western Conference Quarterfinals
Injury: Jusuf Nurkic (starting center)
To be fair to the Warriors, this matchup was hopeless from the start. However, we are left with a what-if scenario since the Blazers’ young stud center Jusuf Nurkic was out for the entire series.
Utah Jazz, 2017 Western Conference Semifinals
Injury: George Hill (starting point guard)
To complete their 8-0 start to the 2017 playoffs, the Warriors swept the scrappy Utah Jazz without George Hill, their sole hope in defending Steph Curry
San antonio Spurs 2017 confrence Finals
Injury Kawhy Leonard, also known as kiwi.
he was the clear leader of the poor and old team from Texas.
Cleveland cavaliers 2017 Finals
Injury Kyrie Irving. this series will always be remembered when Starting Pg Kyrie knees problams influenced his perfomance and let down his fellow King, Lebron James.
2018**************************************************************
San antonio Spurs 2017 First round
Injury Kawhy Leonard,.
Kiwi quitted on his old team after the same injury that came in the 2017 confrence finals.
New Orleans 2018 2nd ROund
Injury Amarcous Cousins,The 2nd big allstar of the team ruptured his Achilles and left no real chance to the the poor untalented team from Orleans.
Houston Rockets 2018 Finals
Injury Chris Paul,The real Mvp from Houston had to watch Game 7 against the Golden boyz from the sidelines with a hamstring injury.
Just like in 2017 and 2015,the warriors are beating a broken team in the confrence finals.
Cleveland Cavaliers 2018 Finals
Injury: Lebron James also known as the Goat ,Carried one of the worst nba rosters to the Nba finals once again.
James had his eye badly cut from Gaymond Green who never even got a foul call for his bullyness .
**************************************************************
The Goat also had to play the series with injured right hand for the final three games.
מקורות:
https://www.basketball-reference.com/
http://www.nba.com/?6#/
http://www.espn.com/nba/
מקורות:
Espn
Nba
basketball-reference
זה בהחלט היה קומי, תודה.
אם זה לא היה עצוב זה היה ממש מצחיק כל המקריות של הפציעות.
מנחם הלך רחוק לשיקאגו בשנות ה-90'.
אני לא חושב שאפשר להגיד שמדובר בדינאסטי חזק ממיאמי ב-12',ליקרס ב-09' ואני לא בטוח אם היו מנצחים קבוצה רחבה כמו הספרס ב-14'.
באני – בול בול.
מצטער, התגובה מצחיקה שלא לדבר על כוללת אי דיוקים משעשעים.
אם לא היית סתם הייטר שמנסה לשנמך את הקבוצה שפגעה בך כי ניצחה את האליל שלך אז אולי גם הייתי רואה טעם בלהעמיד את הדברים על דיוקם.
באני, נמאסת. מה קרה הפסקת להזדהות בשם בוני?
Chris Sheridan
The things you hear at the #NBAFinals … I'll tell you one thing, there is a #Lakers – LeBron nugget that I am now checking out. If verified, place your bets on El Lay.
Marc Spears
Warriors forward David West says there was a lot going on behind the scenes that people will be shocked about when it comes out.
סטיב קר באותו נושא:
It was the hardest year of my short coaching career," Kerr said. "Four years but this was the most difficult one for sure. We had typical team stuff that every team has. I think it was more than that. It was the grind of doing it again. You know this but only a handful of teams have made the Finals four years in a row in the history of the league. There's a lot of internal stuff that happens. As a coach you have to try to navigate, move forward and keep the train rolling.
אני לא ממש בטוח שזה באותו נושא.
מה שווסט רומז לו נשמע הרבה יותר דרמטי ובעיקר שלילי.
ווסט היה בתולת אליפויות עד לפני שנתיים,
ככה שזה פעם ראשונה שהוא נחשף ללחצים ברמות האלו.
זה ברור וידוע שבהפסקות מחצית שבמשחקיי 6 ו 7 נגד יוסטון
הייתה בחדריי ההלבשה אנדרלמוסיה. זה טבעי.
השאלה איך אתה מגיב לזה.
לא יודע. על סמך מה? הבן אדם זרק משפט אחד לאויר. זה יכול להיות בהרבה מאד דרגות של "רוע".
סטיבן קר יוכל יום אחדלכתוב ספר על הפציעות של כריס פול,קוואי לאונרד,לברון ג'יימס וארווינג.
שהפכו אותו למאמן עם 3 טבעות.
Stop trolling
לפי ההגיון שלך: תפסיקו לבכות על 2016 אוהדי הווריורס. גם אם גרין לא היה מורחק וגם אם בוגט לא היה נפצע וגומר את העונה הקאבס היו מנצחים בכל מקרה מקליעה מטורפת של קיירי והקאבס בכל סיטואציה הייתה זוכה. רק לי מותר לשחק במה היה אילו ולנצח בכל סינריו. כי פציעות משנות תמיד את התוצאה לפי איך שאני רוצה. אה…חוץ מבמזרח. בוסטון עם קיירי והיוורד היו עדיין פסידים למלך שלי!
לברון דווקא לא ממש נפצע, גם אם נראה היה שהייתה פציעה רצינית, לא מדנה שאם זה היה מכוון אז גרין הוא פושע שלא ראוי ללבוש מדי כדורסל.
מנחם אני שמח בשביל עומרי שיהיה הישראלי השני שמקבל טבעת אליפות בדואר.
כאוהד ניטראלי אני עצוב בשביל הענין שירד בגלל פציעות של שחקני מפתח וגם השיפוט המביך בגמר הזה.
Stop hating
אוהד נייטרלי 🤣🤣🤣
2 הערות :
1. סטף מעולם לא סיפר על פציעות שלו ולא "גילה" במסיבות עיתונאים שפציעה הגבילה אותו, גם אם זה נכון . לכן , לפלופ לא ייזכר לעולם כמתחרה אמיתי על כתר הגדול מכולם .
2. אני מעדיף לא לראות את טרבור אריזה בג"ס . הוא שחקן עם היסטוריה לא קצרה של פציעת שחקנים אחרים וגם עימותים איתם . מילא אם היה יכול לתרום מקצועית – הוא גם בשקיעה רצינית .
Stop hating
תן לו ולרנדי יחד תוכנית ב-ESPN והם נותנים יופי של פייט לסטיבן איי סמית'
וואלה, יאללה חברה פודקסט משותף
וואללה סמולנים – רנדי לא יסכים.
גם אני לא סובל את אריזה,
אבל הוא יהיה מצוין לווריירס בשכר נוח.
הגנתית יש לו עוד הרבה מה לתת, וגם התקפית
יותר מדי שבויים בסיסמא של "0/12 לשלוש"
בווריירס זה לא יקרה.
מתגברים שם על קבעונות קונספטואלים
קצת יותר טוב ומר מהרוקטס.
סמיילי, מה זו התגובה המטומטמת הזו למה ששמעון כתב?!
הלו, תרגיע גם אתה…
תודה מנחם על כל הטורים לאורך העונה. חבל לי בעיקר שלג"ס הזו לא היתה השנה יריבה ראויה של ממש. מקווה שיצמח משהו עד העונה הבאה, למרות שגמר 5 רצוף זה באמת הישג די על-אנושי ברמה המנטלית, אם לא מבחינת כדורסל.
נקודה צדדית – קייל קורבר היה איום ונורא ב-2 סדרות הגמר שבהן השתתף, לא מה שהיית מצפה מצלף כזה, אבל כנראה שהמעמד היה גדול עליו
אהה?
הרוקטס הצהירו שהם שמו את הווריורס על הכוונת שלהם וגם נתנו פייט אדיר בהתאם.
לגבי קורבר – הווריורס סימנו אותו כמטרה (גם בגמר הקודם) ופשוט לא נתנו לו להגיע לזריקות שהוא רגיל אליהן.
לא מזלזל ביוסטון ובסדרה מול הלוחמים. אבל התכוונתי ליריבה היסטורית, כזו עם שחקנים/מאמן שכבר לקחו אליפויות או לפחות התמודדו עליהן. לא חושב שעוד כמה שנים נזכור את גמר המערב 2018 כמו שאנחנו זוכרים סדרות מהעבר.
לגבי קורבר – כמובן שג"ס שמו דגש על הסגירה שלו, אבל זה לאו דווקא הזריקות כמו קבלת ההחלטות מול ההגנה הזו. מאכזב משחקן בן 37, עתיר ותק וניסיון שהיית מצפה ממנו להיות הבה יותר קר-רוח ושקול במעמד הזה.
כאילו… יוסטון.
לברון לא תחרות ? אז מה הוא, עז.. ?
קורבר לא בא לידי ביטוי כי בניגוד לקבוצות המטומטמות מהמזרח,
גולדן מבינה את החשיבות של שיתוקו, והופכת אותו למיני פרויקט בהגנה.
תודה מנחם. ברכות ללוחמים.
יללה אינשללה יקרה משהו בלתי צפוי לחלוטין ודורנאט מחליט שעם כל האהבה שלו ללוחמים והאליפויות ובלה בלה בלה הוא רוצה קבוצה שהוא הזכר אלפא המובהק וללא תנאים שאליה הוא עובר. זה היה פשוט שיממון למעט יוסטון – ואני מתקשה להאמין שזה יחזור בשנה הבאה. לדעתי הרוקטס פשוט תפסו את הלוחמים לא מוכנים וקר לא הצליח לאלתר בסדרה הזו מול הגנת חילופים מצוינת של הרוקטס אבל בסדרה מול הקאבס ראינו קצת יותר תשובות, כמו זיוף של חסימה וירידה לשטח מת (לא שאני משווה את ההגנה של יוסטון לזו של הקאבס) ואני מאמין שאם תהיה שחזור שנה הבאה של הסדרה יוסטון זה כבר יגמר ב5. אבל הסיכוי של יוסטון לשחזר את הקבוצה הזו ממילא קטן.
לדעתי בוסטון יתקשו הרבה יותר מעמדת המובילים מאשר עמדת האנדרדוג – גם מנטלית וגם כי לומדים אותך הרבה יותר.
אבל כולנו יודעים שזה לא יקרה ודורנט ישאר וגם קליי ואז עוד עונה עם הרבה צלצולים אבל עם סיכוי גבוה מאוד לסוף ידוע מראש.
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23727612/kevin-durant-confirms-plans-stay-golden-state-warriors
עדיף לקוות שקבוצות יתחזקו במקום שקבוצות ייחלשו
אני לא אהיה מופתע בכלל אם גולדן יחתימו עוד כוכב בקיץ.
בשכר מינימום.
?
יש כמה סנריוZ והיבטים.
א. דרגת הכוכב
ב. נכונות של הכוכב לחתוך וכמה לחתוך בשביל לשחק בווריירס על כל המשמעויות (כסף מחוץ למקצוע בעמק הסיליקון, קמפיינים, תארים)
ג. עד כמה גולדן מוכנה לנפץ את תקרת השכר, ולספוג את ההפסדים עם רווחיי מרצ'נדייז, והכניסה לאולם החדש, והבטחת המשך השושלת שעמדה בסכנה השנה.
ד. מהלכים של הקבוצות האחרות בקיץ.
אם הם באמת "שנות אור" לפני כולם וחושבים מחוץ לקופסא אני בטוח שהם מריצים ובוחנים סימולציות וניתוחיי שווקים כאלו.
יש משהו אחד ודאי – לווריורס אין מקום מתחת לתקרה לכן זה לא משנה כמה הם מוכנים לספוג מס מותרות(והם הולכים לספוג וואחד קנס).
טוב, אני לא בקיא בחוקים, אז תצטרך להסביר..
יש תקרה סופית ?
חשבתי שהיא פתוחה ומקסימום משלמים מס.
כן היא סופית. היא גמישה עבור החתמה מחדש של השחקנים שלך.
בוא נשאל ככה
כמה מקום פנוי יש להם בשביל להביא כוכב חדש ?
אז מה כל הדיבורים האלו על לברון ?
קשקושים
קשקושים אני יודע..
אבל הנחתי שאם יש דיבורים, אז לפחות ישנה אופציה תיאורטית.
לא חושב שזה יקרה (בעיקר איגי) אבל נניח שגולדן מחליטים ש איגי ושון לא בתוכניות, הם לא יכולים למצוא סידור ש מפנה להם בערך 20 מיליון לעונה ?
אם הוא מוכן לשחק עבור 5 מיליון.
לא איך שאני רואה את זה. אבל דדי או גיא יוכלו לתת לך תשובה יותר מדויקת.
https://youtu.be/3P4y0LVg-zQ דקה 2:26 ענק למי שלא ראה בבוקר אחד הגדולים https://youtu.be/EjFVQ-7Sn2o
מבחינה אישית לברון ג'ימס הוא הגדול מכולם.
מעבר לכך שהוא היה צריך לסחוב שחקנים שעברו את השיא.
בגילו הוא שיחק את מספר הדקות הגבוהה בליגה,ניצח משחקי 7 ודפק הופעות שיא בקלאצ'.
ה'החלטה' השניה של לברון הולכת לשנות את כל מאזני הכוחות בליגה.
אפילו בצורה יותר משמעותית שההגעה שלו למיאמי הפכה את ההיט לאחת הקבוצות הכי חזקות שנראו.
למעשה זו ההחלטה השלישית, ואני מסכים
דה שוט, חיכיתי וחיכיתי לראות את מלחמות האגו בין סטף לקיידי ובסוף כל מה שראיתי זה פירגון גדול מאוד בין השניים, קיידי אפילו סיים עם טריפל דאבל הלילה של מעט נקודות (יחסית), הרגיש לי שהוא ניסה בכח לוותר לסטף ומסר הרבה יותר את הכדור.
בסופו של דבר ראינו איך כל האגואים של סטף קליי דוראנט דריימונד, איגי, וכל שאר השחקנים מתפוגגים יחדיו בהרמוניה לקבוצה מגובשת אחת.
1. הן הופיעו בסדרה מול יוסטון וכמעט הובילו להדחה.
2. דוראנט הבין את המסר הברור מצד כל הנוגעים לדבר (של מי הקבוצה) ולקח צעד אחורה בגמר. לצערו ולצערנו, הוא היה טוב מדי וסטף פישל במשחק 3. פרגון הדדי על המגרש לא היה במשחקי 1,2 סטף שיחק בהם באנוכיות לא אופיינית. משחק 2 – קיידי במשחק מושלם עם 14 זריקות, סטף עם 26
3. מעבר לאגו, טענתי המרכזית הייתה שהמאבק האמיתי היחידי בגמר יהיה על תואר ה-FMVP החשוב כל כך לסטף. בשבוע האחרון כל התקשורת עוסקת רק בזה! אני צפיתי את זה לפני חצי שנה. היום כולם גיבורים, אז לעגו לי. לא נורא, זה פחות או יותר הרעיון המקורי היחידי שלי שלא נגנב כאן באתר.
אם תרצה לדעת מה יקרה בשנה הבאה – אשמח לגלות לך אבל לפני כן אהיה חייב להחתים אותך על טפסים…
😉
נכון. אפילו דריימונד אמר בראיון אצל בארקלי שהקבוצה החליטה להילחם עבור אמויפי לסטף שסה הקבוצה מחליטה כלומר הייתה החלטה כזאת. לא בטוח כמה דוראנט היה שותף לה אבל אילצו אותו אז הוא זרם. הבעיה שקרי חירבש את זה במשחק 3 אחרת היה מקבל. זהו עכשיו הכל רגוע שם. שנה הבאה כבר לא יהיה להם את הלוקסוס הזה.
אם אני זוכר נכון הוא דיבר על MVP של העונות הרגילות
שזה לפני שדוראנט הגיע, ועדיין אתה מפרש את זה יותר מדי מילולית, הכוונה היתה להראות את הפרגון בקבוצה, ולא העדפה של זה או אחר.
אבל נייס ריצ'ין..
לא היה שום פירגון. במשחקים 6 ובעיקר 7 מול יוסטון קיידי וסטף הבינו שזה עניין קיומי ועשו את המצופה מהם – שת״פ למען המטרה.
ראו על דוראנט שהוא סובל בסדרה מול יוסטון בגלל העליהום עליו (אמא גרין, החגיגה של סטף עם הקהל בבית, הפרשנים, ההערה של קר).
קרי הגיע לגמר עם מטרה אחת בלבד וזה בדיוק מה שטענתי כל השנה. לקחת את התואר האישי. כך בדיוק הוא שיחק ודוראנט ויתר לו.
אחרי משחק 3, משחק ״הקצוות״ של שניהם, דוראנט הבין שלטובת עתידו במפרץ, וגם מתוך חברות סבירה ואפילו רחמים (מילה קשה) – מוטב לו לוותר מרצון על התואר. הוא עשה בדיוק את זה והופתע בדיוק כמונו מהבחירה בו.
מציע לחזור לסרטי החגיגות, כולל הראיונות. כולם מבואסים בגלל סטף. לא קשה לנחש מה יהיה בעונה הבאה.
אתה קשה הבנה..
דבר ראשון אני מתייחס לציטוט שלו את הציטוט של בארקלי.
לעניין הסדרה מול יוסטון, היו דין ודברים בחדר הלבשה, אבל על רקע עניינים מקצועיים, גם אם זה גולש לפעמים לפסים אישיים.
בסוף יצאו ועשו את העבודה.
זה חדר הלבשה של גברים, לא מסיבת רווקות.
אז דוראנט החליט בשביל החברות עם סטף לוותר על ה MVP אבל אין בגולדן פרגון ?.. מסתדר לי בול.. (רחמים ? מה אתה ילד ?)
מה יהיה שנה הבאה ?
קארי יפסיד עוד FMVP
גולדן תיקח אליפות
ווסטברוק יעוף סיבוב ראשון.
אתה בחור נבון אבל נביא לא משהו…
זה בהחלט נראה שקארי משחק משחק שלא אופייני לא
בעיקר לחיצה על הדוושה בגרבץ טיים בעוד דוראנט משחק בהילוך שני
אם ככה דוראנט משחק כשהוא מרוסן הוא חייב למצוא מקום חדש שישחק שם חסר רסן
נראה שגם אם קארי ודוראנט ישחקו 10 שנים ביחד הם לא יזכרו כצמד
קארי עוד ישיג FMVP
הסדרה הזו היתה גארבג' טיים מההתחלה.
אם כבר המקום היחיד שלא היה גארבג' טיים, זה כשהם היו על סף איבוד ביתיות במשחק הראשון, בו דוראנט נראה מעופף לגמרי, המספרים היו יפים, אבל שאכטה אחת פחות של ג'יי אר, ואני בוכה על זה שהסדרה הזו רק ג'נטלמן סוויפ.
כאילו שהסדרה הזו לא היתה גמורה ברגע שגולדן היתה ב0-2 או 0-0..
סדרת הגמר היתה מול יוסטון.
פשוט הפלייאוף הוא כרונולוגיית תסריט של טרנטינו. אחורה-קדימה..
אוי כמה שאתה צודק. לדוראנט יש אופי של קיבוצניק. היו לו במשחק 3 12 ריב׳ ברבע השלישי. ואז הוא נרדם. לו היה קצת יותר לברון או סטף – היה מסיים את משחק 3 עם 50,20,8
הסדרה נגמרה בסוויפ עם FMVP (מוצדק),
וזה בוכה לי על המספרים..
עוד לא למד מהעונות של ווסטברוק..
לא בוכה, אני דוראנטופיל, חבל לי (ולכולם) על סטף. ברור שדוראנט היה טוב ויציב ממנו.
מחבב אותך, אבל זה ערימה של בולשיט.
מהתחלה ועד הסוף.
תודה.
היום זה בולשיט – מחר מישהו מהצוות מעלה את זה בפוסט וכולם משבחים אותו.
ומחרתיים כולם קוטלים את הפוסט הזה,
ועוטפים עם לפטופ את הדגים של שישי..
+ 100
גם נכון
אני מלווה את הווריורס הרבה שנים . הקבוצה הזאת נבנתה עם המוטו של הקבוצתיות – כולם מבטלים את האגו שלהם למען הצלחת הקבוצה . כך שידרה ההנהלה – כך נבחרו השחקנים . החל מסטף ב-2009 , דרך קליי ב-2011 , ועד לג'ורדן בל בקיץ האחרון . החריג היחיד שאני יכול לחשוב עליו מבין בחירות הדראפט בעשור האחרון הוא HB , "הפאלקון השחור" , שכנראה סונוור יתר על המידה על ידי סוכנו . וגם זה בסדר – זכותו לרצות כסף גדול , למרות שהיה מקבל הרבה מאוד כסף גם אצל הלוחמים בחוזה הבא אם היה מוכן לחתום עליו . בסוף יצא לטובה , ובאותו כסף הגיע SF טוב ממנו בהרבה.
אז כל מי שמחכה להתפרקות בגלל מלחמות אגו – הוא מוזמן להמשיך לשעשע. זה לא יקרה.
לעונה הבאה צריך קצת מקצה שיפורים בספסל . לוני ירצה כנראה ללכת , ואת דמיאן ג'ונס צריך לשלוח . כנראה ניפרד גם מזאזא.
הייתי מכבד את החוזה הגדול של איגי – גם אם הוא יורד ביכולת בעונה הרגילה הניסיון שלו והמנהיגות שווים כל דולר בפוסט סיזן . כמובן שגם שון יישאר.
אני מניח ששוב אפשר יהיה למצוא בדראפט כישרון ולבחור נמוך שחקן שהיה צריך להיבחר הרבה יותר גבוה.
עוד 2 וטרנים מחפשי טבעת – אחד מהם פורוורד מוכח והשני גארד עם יד טובה – והקבוצה מסודרת ל-2019 .
יפה כתבת
אגב לפי ההופעה של אריזה בגיים 7 הוא תרם לא פחות מאף וורייר
השלד של 4 אול-סטארים + איגי וליבנגסטון המזדקנים לא יספיק
הספסל היה חלק חשוב בהצלחת הקבוצה בשנים הקדומות
הם מצליחים בכל שנה לשים יד על מחליף ראוי סוואגי P היה חלש מאוד וכואב הלב כל עומרי אני חושב שהוא יכל להשתלב בכל סדרה בפלייאוף הזה ושוחרר מהר מידיי בעיקר לאור המצב של מקאו וג׳ונס הנעלם
כספי שוחרר כי הוא היה ישראלי. גם את זה כתבתי מזמן. לא הייתה לכך שום הצדקה מקצועית, וזה נחשף בעיקר מול יוסטון, עם 70 סנטרים על הספסל וחוסר ההתאמה הברור של קוק.
איזה קטע. זה היה כל כך הזוי שאת זה לא "גנבו" לך.
הייתה כל ההצדקה המקצועית שבעולם. הוא היה פצוע והם היו צריכים באקאפ לקרי. ברור כשסטף חזר הוא הפך למיותר אבל בזמן החיתוך הם לא היו בודאות לגבי מועד וכושר החזרה שלו.
איזה קשר יש לזה שהוא ישראלי? תסלח לי אבל עם טענה כזו אתה יכול לעטוף את הפוסט מכמה תגובות קודם כבר עכשיו.
פרשננו לענייני גולדן סטייט
על סמך הקביעות שלך ?
שחרור של שחקן 9-10 בסגל
מקאו היה על תקן מת וג׳ונס לא ראה מגרש
ברור שהיו צריכים בק אפ אבל השחרור של כספי תמוה
מיקצועית הוא לא היה הכי גרוע/מיותר בסגל. ג’ונס ומקאו כן
אין לי כוח לויכוח הזה שוב.
באדיבות המנוע של רון טחן – מצרף תגובה ישנה שלי בנושא. אם תרצה להרחיב ידיעותיך בתחום – רשום באותו המנוע "כספי" ואת שמי.
בבקשה,
תוכל לצחוק להנאתך בצהרי השבת
התגובה:
לא זה ולא זה, אם כבר אז השני, בטח לא הראשון. כבר כתבתי זאת כאן ויצאתי הזוי, אז לא ממש בא לי להכנס לזה שוב. על קצה המזלג ולא לצורך ויכוח: קר לא יכול להשלים עם הצלחה אישית גדולה מדי של שחקן ישראלי מבוגר ואפור, שהגיע לקבוצה בשכר מינימום. אם כספי היה הופך לבורג מרכזי ב-ג"ס – דבר שלדעתי הוא היה אמור להיות, לנוכח חולשת הצוות המסייע שם השנה – מה זה היה אומר על הלוחמים? יתרה מכך, כספי לא אמריקאי אלא זר, שבא ממקום קטן ורחוק, עם תשתית כדורסל עלובה ונחשלת. הצלחה שלו בצמרת הליגה הטובה בעולם מעצימה עד מאוד את ארץ מוצאו ומקטינה – בהמשך לוגי ישיר – את האנ בי איי בכלל, ואת ג"ס בפרט. מאחורי הכל יש כאן גם עניין פוליטי – לאור יחסו השלילי והגלוי של קר כלפי טראמפ, אפשר לנחש שהוא איננו מאוהדי ישראל. סביר להניח שהדברים נעשים שלא במודע – אך לא נראה לי שקר לא ייתן לישראל את שעתה היפה "במשמרת שלו". ברור שהוא לא מתנכל לכספי בכוונה, מדובר בבני אדם ואני בטוח שקר אוהב את כספי כשחקן וכאדם; עובדה שהוא מרבה להחמיא לו ולהגן עליו. אבל, איך אמרו חכמים : "טוקינג לייק סאנד אנד נוס'ינג טו איט". אין לי הסבר אחר לייבוש של כספי, במיוחד אחרי שכבר הוכיח יותר מפעם אחת את השתלבותו המצויינת, בעיקר לצד הכוכבים (חזור אחורה, למשל למשחק הגופיות של קובי, ובדוק כמה סלים של כספי הגיעו ממסירה של דוראנט; קיידי ממש מחפש אותו). אותה הגברת באדרת קצת שונה אפשר למצוא בסיפור הדחתו של בלאט מהקאבס, שבועות ספורים לפני האולסטאר, במאזן של 30:11 (אם אינני טועה), אחרי סדרת גמר הירואית ללא כלים, נגד ג"ס. שם היה זה לברון שלא הסכים לתת לבלאט – הרוקי חסר הניסיון – לקחת אליפות על הגב שלו. אין לי כוח להסביר את ההמשך. תנסה להבין לבד, עשיתי מעצמי מספיק צחוק בשביל הפעם הזאת
לא פניתי אלייך ואני לא מרגיש שום צורך בדיון עם מי שלא מגיב בשמו האמיתי. אם באת להטריל אני לא הכתובת.
אם להיות רציניים אז הוא לא היה הכי מיותר אבל הכי "בר שחרור". ג'ונס יושב על הקאפ של שנה הבאה ובמצבם כל מיליון צובר קנסות כבדים. מקאו הוא מוגבל חופשי ויש להם תקוות להחזיר אותו.
כספי היה פצוע כאשר שחררו אותו.
ג'ונס בחוזה רוקי לעוד לפחות שנה, מקאו בתכניות שלהם לעתיד.
דה- שוט אמרתי לך כבר אז – זה פשוט מופרך ברמות.
חחח
זה יותר הזוי מהקונספירציות שלי..
אם את זה הוא עשה לישראלי, אני לא יכול לנחש לאן הוא היה בועט את וויטסייד על חוזה מינימום, רק כי זה היה מעיף לו לפרצוף פלאשבקים רעים מהילדות..
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
דה שוט אל תתרגש מגולשים שליליים שמחפשים להטיל דופי ולהתיש בשירשורים חסרי תוחלת
לצערי הרמה של הדיון והכבוד ההדדי התרדרה פלאים בשנים האחרונות באתר הודות ל 2-3 מגיבים שחושבים שהמציאו את הכדורסל
הם סובלים מחסור מודעות עצמית וכנראה שגם מחוסר כבוד עצמי
אחד מהם יטופל
בכל אופן, למי שקשה לו עם זה –
יש עוד מקום פנוי בקוקפיט F-16 של מירי רגב,
עם עצירת ביניים להפצצה ותדלוק בבואנוס איירס.
דה שוט – מה שאתה כותב פשוט מופרך וסובל ממחלת הרדיפה. אם היה איזה שהוא שיקול לסטיב קר בדבר מוצאו של עמרי הוא לא היה מביא אותו מלכתחילה.
כספי לא יובש – הוא שולב הרבה , כולל פתיחה בחמישיה .
2 דברים היו בעוכריו – האחד , שהוא נמנע מלזרוק ל-3 גם כשהיה פוי לחלוטין . הוא הובא מלכתחילה בגלל אותו משחק של דו-קרב שלשות מול סטף כשהיה בסקרמנטו , והצורך של הלוחמים בידית נוספת מבחוץ כשהסטארטרים נחים . החיתוכים נחמדים , אבל אינם תחליף .
השני והמכריע – הפציעה שלו , יחד עם הפציעה של סטף שחייבה הבאת שוטר נוסף , והעובדה שאין לכספי חוזה לשנה הבאה.
צ"ל – גם כשהיה פנוי לחלוטין .
האחים גילרי, הממזר ואשברי – הייתי מצפה מאנשים אינטיליגנטים כמוכם לנסות להבין את דברי לא בהכרח כפשוטם. אתם מתרכזים בעטיפה ולא בתוכן.
כספי היה מצוין בכל פעם ששיחק, ובכל פעם קר מנע ממנו המשכיות. השיא היה המשחק הטוב ביורת שלו, דאבל דאבל מכובד (לא זוכר מספרים), שמיד לאחריו הוא סופסל ללא סיבה. כתבתי על זה כל השנה, קר לא נתן לכספי הזדמנות אמיתית. ברור שהפציעות היו בעכריו של כספי והן ספקו לקר את התירוץ שהיה צריך כדי להיפטר ממנו (אחרי שהבטיח שישחק בפלייאוף).
תקראו טוב את דברי (אם בא לכם), לא אמרתי שקר עיכב את כספי רק בגלל שהוא שונא ישראל, נתתי הסבר מעבר לעניין הלאומי. הוספתי רק שעמדתו הפוליטית הברורה של קר (דמוקרט) – לא עזרה. עיקר המשקל הוא על פריחה של שחקן מהפרובינקיה הקטנה והרחוקה, כביכול – על הגב של הכוכבים מהמפרץ. דומה לסיפור בלאט (לברון לא הסכים לסחוב אותו על הגב לאימון נבחרת המזרח. כל כך שקוף).
אני קובר את הגרדום.
בלי קשר לישראל – אני לגמרי מסכיםעם MBK – שחרור כספי היה תמוה מבחינה מקצועית. בסדרה מול יוסטון, כשהיה צורך במחליף פיזי לדוראנט (במקרה גם ללא איגי) – ראו כמה כספי חסר. קוק לא מתאים לרמות האלה, הוא לא יכול לשמור על אף אחד. נכון שכספי היה פצוע, אבל היה ברור שהוא יחלים במהלך הפלייאוף.
שחקן 9-10 ברוטציה לא יכול לצפות להמשכיות. מעבר לכך כספי לא היה טוב בכל פעם שקיבל הזדמנות. לפעמים כן לפעמים לא. לג'אבל מגי הייתה המשכיות? לג'ורדן בל? סוואגי פי? מה הסיבה שסטיב קר דפק אותם. אני לגמרי מבין את תוכן הדברים שלך ולטעמי הוא חסר בסיס לחלוטין.
השיקול לא היה תמוה מהסיבות המאד מקצועיות שהסברתי ונראה לי שיש קונצנזוס שאם קרי לא פצוע אז כספי בסגל לפלייאוף. הוא נפל על צירוף נסיבות מאד אכזרי. זה יכול לקרות לכל אחד וזה סיכון שהוא ידע שהוא לוקח.
דה שוט,
מצטער אבל אתה לגמרי מטפס פה על עצים ומסרב לרדת מהם למטה אפילו שמראים לך אותה. זה מאוד נחמד לטעון שאנחנו לא מנסים להבין את דבריך באמת, אבל אתה בכלל לא מתייחס בשום צורה לסולמות ולמגלשות הענייניים לגמרי שאנחנו בונים לך בשביל שתוכל לרדת חזרה למטה אל כולם ומתעקש שהעץ הוא חד כיווני ומי שעולה אליו ורואה את האור שמבעד לצמרת לא יכול לרדת.
אשברי ,ייתכן ודה שוט בחר מילים או סיבה לא נכונה
על פניו השחרור של כספי לא נראה ברור ב 100 אחוז ,הוא לא היה השחקן הכי גרוע בקבוצה ומקאו וג׳ונס היו מחוץ לענף
אני משער שיחסית לשחקן 11-10 בסגל ההתעסקות בכספי הייתה לא משהו שציפו לה
דרך אגב כבר בפרוויו העונתי כתבתי שלדעתי כספי בסכנת חיתוך לפני הפלייאוף בעיקר בגלל התנאים של חוזה המינימום שלו
למרות שלא זרק שלשות הוא השתלב טוב מאוד בקבוצה וחבל שנחתך בשלב כל כך מתקדם
אני אסביר שוב למה מקאו וג'ונס לא נחתכו. זה שיקול מקצועי אבל לא על בסיס יכולת משחק נוכחית.
יש להם את הזכויות על מקאו העונה וג'ונס יושב הקאפ של העונה הבאה בגלל חוזה הרוקי שלו.
הנקודה שציינת נכונה. אם כספי לא על חוזה של שנה הוא כנראה די בודאות לא נחתך.
השחרור של כספי נבע אך ורק מכך שהוא היחידי שלא היה על חוזה, גם לשנה הבאה, פרט לקוק כמובן שהחתימו בגלל הפציעה של סטף.
וזה מובן לגמרי, עם כל הכבוד וההערכה לכספי, הנה הלוחמים לקחו אליפות בלעדיו, ועכשיו כשנגמרה העונה, יש להם את מקאו גונס ולוני על חוזים שאפשר לסחור בהם כדי לרענן את הסגל, במובן הזה בדיעבד הם צדקו כי לא נזקקו לכספי אפילו עם הפציעה של איגי.
וואו, קראתי פה בשבוע האחרון הרבה דברים הזויים ותלושים, אבל התזה של דה-שוט על העפת כספי מהווריורס רק בגלל שהוא בא ממדינת כדורסל נחשלת זה ללא ספק הדבר הכי הזוי, תלוש, דפוק וחסר כל הגיון שקראתי בארבע השנים האחרונות ( או יותר, מתי מנחם כתב שת'אביט הולך להיות שחקן-שחקן?).
דה-שוט אל תעלב ממני אבל לדעתי אתה לגמרי מחוץ לאלמנט פה, אם זה היה משחק גולף הכדור שלך היה עף לפלוטו.
תיזהר לפני שתתויג כשלילי או מטריל ואז יטפלו בך.
לכתוב על החלטה לא קלה של סטיב קר שהיה צריך לחתוך את כספי בלית ברירה בגלל הסיבות שכבר ציינת למעלה, *זו* הטרלה.
הייתי מעדיף לחשוב שדה שוט מטריל אבל הוא לא. זה ממש לא הקטע שלו. לצערי הוא לגמרי חושב ככה.
+ 1 גילרי
פאני סטאף, הכל יתבהר יום אחד
איש, רעיון יפה על הסולמות. אחשוב על כך.
תראה, תקרא לזה מלחמות אגו או חיכוכים זה לא משנה. קשה מאד להחזיק מתח כזה בצורה חיובית לאורך כל כך הרבה זמן.
חיכוכים יגיעו בסוף לא משנה מה. התפרקות לא תהיה אבל כבר שמעת את קר שאמר שנראה לו שאין לו מה להגיע עד לאולסטאר כי לא נראה לו שמישהו יקשיב לו עד אז.
מה שלידעתי יביא לדעיכה בסוף תהיה ההחלטה של לייקוב שהוא משלם יותר מדי.זה אולי לא יבוא בשנה הבאה אבל סביר שבזו שאחריה ואז החבילה תפורק (לפחות חלקית).
קר בסך הכל עם עוד שורת הומור יבש טיפוסי..
לא מאמין שלייקוב יפרק, אם הוא יכול להחתים את השלד.
השובע זה בעיה, פחות האגו.
זה הומור עם הרבה מאחוריו. לאורך כל העונה הוא אומר את זה וזה גם ניכר באיך שהם נראו בעיקר בהגנה.
אני לא באמת חושב שהוא מתרגש מהעונה הרגילה.
לא נראה לי שהוא רוצה באמת שהקבוצה תגיע לשיא, או תשמור על אינטנסיביות רציפה באמצע העונה.
ממשברים הם הזדמנויות למינוף אם מטפלים בהם בצורה בריאה, ונראה לי שקר מאמץ אותם בחום.
א. נכון, משברים הם נכס למאמן בסיטואציה כזו.
ב. הבעיה היא לא המשבר אלא האדישות הכללית שקשה לברוח ממנה כשיש 82 משחקים לפני העונה האמיתית.
חוץ מזה שאם החבר'ה מתחילים לזלזל
תמיד אפשר לתת להם את הלוח שרטוטים ליד, מול הסאנס.
דרך אגב לגבי זה.
היה קטע במשחק מספר אחד שאיגי באמת אימן. הוא בא לקר ואדאמס עם הצעה לשינוי הגנתי שהם ישמו .
ותצחק תצחק אנחנו האימפריה הבאה של המערב.
אם הווישפול ת'ינקינג שלי יתממש, אז אנחנו האימפריה הבאה.
שלב א.
לוקחים את המנימל + הבחירה ה-14 מדנבר (תמורת הבחירה ה-31, והבחירה של מילווקי בתוספת הגנה).
שלב ב.
הופכים את הבחירות ה-14 וה-16 לבחירה ה-6 (משתמשים בה בשביל לבחור בטריי יאנג).
באותה עסקה (ועכשיו זה הרגע בו הווישפול ת'ינקינג מתקרב לשיאו) עושים סיין אנד טרייד על גורדון תמורת וורן.
שלב ג'.
(השיא) מגלים שיאנג + בוקר = ספלאש 2.0
גורדון הופך לאול אראונד נטול לחץ שמתגלה כשחקן הגנה טוב.
ג'וש ג'קסון הופך למטריקס 2.0
ואייטון מתחבר לקצב המהיר שיאנג ובוקר מכתיבים, ומתגלה כרובינסון 2.0 (כולל ההגנה).
אין כמו הפגרה, בשביל לתת להפרעה הדלוזיונלית מקום לפרוח ולשגשג!
ארון גורדון?
כן. הוא נראה לי כמו שחקן שיכול לפרוח בסיטואציה הנכונה. על אחת כמה וכמה אם זה יהיה בקבוצה ש-"טסה".
זה לונג שוט, היות ובליגה מאמינים שאורלנדו ישוו כל הצעה תמורתו.
לי יש את התחושה, שהם לא משווים מקס,
ושהוא לא יקבל הצעות למקס מקבוצות אחרות.
עסקה של גורדון בסיין אנד טרייד יכולה "להציל" את אורלנדו מלהתחייב על גורדון כאבן הפינה של המועדון,
ותאפשר לסאנס לתת לו הצעה מכובדת, אבל נמוכה קצת מהמקס.
היות ושחקנים חופשיים לא דופקים על דלתו של מקדונו,
להביא שחקן עם פוטנציאל אדיר, כזה שקרוב בגיל לבוקר, אבל לא רוקי,
יכול לתת לקבוצה את הבוסט הדרוש, ולעזור לה להפוך לקונטנדרית עתידית.
גורדון ואייטון בקו הקדמי.
בוקר וויאנג בקו האחורי.
ג'וש ג'קסון על תקן הדבק ההגנתי.
זו בהחלט פנטזיה מעניינת.
(ווישפול ת'ונקינג במלוא הדרו, אבל לא פנטזיה נטולת חיבור למציאות כמו המחשבה שאפשר להנחית את קאוויי או לברון)
מעניין אבל אני לא מצליח לראות איך המג'יק הולכים על הטרייד הזה
וכן מסכים איתך שהבעיה היא בעיקר איך לשמר את הדרייב לעוד אליפות.
מעורב נפלא כרגיל, אני רוצה להודות לך מנחם ולכל צוות הכותבים המוכשרים באתר על עוד עונה מדהימה של אינספור סיקורים, ניתוחים, דיונים, פריווים ואתגרים. לא היה בוקר בחודשיים האחרונים שלא נכנסתי להופס, כיף גדול כל פעם מחדש.
Zzzzz נגמר השעמומון?
שעמומון?!
אני רואה שאתה במצב רוח נדיב כלפי המוצר של סילבר.
שעמומון זה אנדרסטייטמנט בסגנון של "כדורגל זה משחק לא כל כך מעניין".
שיחזרו למפרץ יהנו מהרגע, תהלוכה, משפחות וכיף.
אחרי זה כל אחד יעשה חושבים לעצמו ומה טוב לו.
הספקתי לקרוא עד הביטלס ולעיין בריפרוף, מעורב ענק מנחם, אחלה פירגון
מי שיוצר חיוכים וכיףtripledouble
Ish
עידו גילרי
גיא רוזן
הממזר של סטוקטון
דדי
עידן
מתן גילור
אסף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי
מחפצה מנמצה
חגי – התותח הקטמוניאשך
אשך טמיר המקורי
apelton
אוהב את האנשים המוזכרים ועוד, אחלה עונה לכולכם, בבין העונות תמיד כף גול כאן רכו כוכם
כיף גדול תבורכו כולכם
עבודת פרך במיקלדת וירטואלית, להעתק הדבק, אז סליחה, גם שעיה שמבין מה זה אהבהטהורהפנימית והייט אשברי שבזמן הפלייאוף לחוץ וקיצוני, ועכשיו שדדי בסביבה, הופך לפחת עצבן ואפילו נעים מקצת לסביבה אוהב אתכם ללא קשר לדעות הכדורסלניות, ג'ון פאקו מנחם ורבים אחרים,
שדדי בסביבההייט אשברי הופך לפחת עצבן 🙂 🙂
מוק הדראפט העדכני של הרינגר https://www.theringer.com/nba/2018/6/7/17439528/nba-mock-draft-2-0 תחזית עדכנית של אןביאיידראפט.קום http://www.nbadraft.net/2018mock_draft
3-0 בfmvp הקבוצה הזאת היא של כולם חוץ מסטפן.
ביטלז?
הגולדן בויז מקבילים יותר לספייס גירלס עם ההצטרפות של קווין הקאפקייק
מעורב נהדר מנחם ! תודה על עונה נפלאה של כדורסל .
לצערי עוד לפני שהתחילה העונה רובנו ידע מי תהיה האלופה .
לסיכום הייתה עונה רגילה נהדרת ופלייאוף פחות טוב .
גולדן סטייט מועמדת חזקה לאליפות גם בשנה הבאה כי מה שהיא צריכה זה סך הכל לחזק קצת את הספסל ולשמור על הבריאות כדי להגיע לגמר חמישי ברציפות
הדבר היחיד שיש לי לכתוב ביום בו גולדן סטייט לוקחת עוד אליפות הוא שהג'נרל מנג'ר של אוקלהומה סיטי הוא האדם המטומטם ביותר בכל הליגה . אם יש לך בקבוצה את הארדן,איבקה ,אדאמס ,דוראנט וניק ואן אקסל (סליחה , ראסל ווסטברוק) ….אז אתה משחרר את ווסטברוק ואז יש לך קבוצה אלופה ….אתה לא משחרר את הארדו ואת איבקה ולסיום את דורנט. אתה לא משאיר אצלך אדיוט כמו ראסל אחרת אתה עף סיבוב ראשון עם עוד טריפל דאבל לגהינום.
מזמן לא היתה עונה כל כך מדכאת .
MVP אחד הגדולים תופס גם להיום
https://www.youtube.com/watch?v=ry3bJ6IL0SY
אני מתחיל לחשוב שבעצם אתה לא סתם מטריל אלא שבאמת ממש ממש ממש* כואב לך
*אחד עבור כל אליפות של הווריירס בעת הנוכחית
תראו מי שמדברת על טרולים.
און, ממש מבאס לראות מהצד איך אתה מסתער בחימה שפוכה, באפס זמן תגובה, כמו הכלאה בין דוגו לסטאף, לכיוון כל מגיב פה שמעז להעיר משהו קטן ואפילו אווילי על יקיריך. שהם בכלל לא יקיריך – אתה כאן במשימת מחיית זכר עמלק, שהוא בעצם לברון, שאינו אלא הגלגול של ג'ורדן ימ"ש עלי אדמות.
בן כמה אתה? צא מזה. עברו 20 שנה מאז ההוא פרש. יש חיים אחרי זה, אתה יודע. תרפה.
תודה על התשובה. עכשיו אני יודע שאכן זה באמת ממש ממש ממש כואב לך.
https://www.youtube.com/watch?v=nxtUwD-Jj-E
rofl
couldn't care less
פשוט נהנה לשים עליך את הזרקור, און. התרופה הכי טובה כנגד צלופחי מעמקים. בריוני הקשקשים של המרחב הווירטואלי אינם יותר מילדי כאפות פריפריאליים.
ובסוף יוצא שאתה סתם טרול קטן עם גראדג' גדול, שמתחזה לאיש נתונים אובייקטיבי סלאש סתם תגובות ארוכות לא ברורות שמסתיימות בסימן שאלה. והפניות היוטיוב שלך, וואו. עוקץ כפרפר ומרחף כזמבורה.
עד גיל 40 זה יעבור לך, יעני עוד שנה וחצי כזה אם אני קורא את הסטטיסטיקה נכון.
בהצלחה.
…and yet
כל מה שאתה כותב בשביל המשימה הקדושה הזאת שלך הוא שגוי.
ואתה אובססיבי כלפי ברמות לא בריאות(ויש לנו ראיות לזה), מה שמותיר את המסקנה שבעצם:
you do care, oh so much
ושזה כואב לך
מאוד מאוד כואב לך
קראתי הכל בצמא אבל בחווה אין זמן לכתוב. צריך לנקות זבל של פרות ולקטוף תותים אדומים (נו קידינג!)
תכנסו לאתר של ESPN ביום שלאחר האליפות של GSW
6 כתבות רצופות!!! על לברון ותמונות שלו בכל האתר.
זה ESPN כן? למה בדיוק ציפית?
אה כן למקרה שזה לא היה ברור: סטף לנון, גרין מקרטני, דוראנט האריסון (הגאון האמיתי, אבל לא תמיד מתיישב עם הסגנון שלהם) וקליי רינגו
יותר מתאים לדעתי שסטף מקרטני, דוראנט לנון, קליי האריסון, גרין רינגו.
תראו, אם אתם רוצים לקחת את ההשוואה לביטלס ברצינות, צריך גם להתייחס לתפקיד שלהם בלהקה, אבל גם לפילוסופיות ולטמפרמנטים השונים שהם מייצגים. מכיוון שהם לא מתיישבים בצורה האידיאלית צריכים להתפשר בחלק מהדברים. אם כך, וללא צל של ספק, אין לקבוע משהו אחר מלבד:
קליי הוא לנון.
סטפ הוא פול.
דוראנט הוא האריסון.
דריימונד הוא רינגו.
הרחבה עוד תגיע. מקווה.
קליי לא מספיק דומיננטי בשביל להיות לנון. עוז פגע הכי טוב לדעתי
יש מניעה לחברון וגורלנו לחבור בלייקרס שנה הבאה?
לברון ודוראנט.
כל הכבוד למקום 10 בבראקט של hoops…. אני!!!👏👏👏👏
ואני משפשף את עיניי נתדהמה:האם אכן סיימתי בממקום השני בבראקט? שלול הבנה מינוס שכמותי?
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23303509/lebron-james-hit-free-agency-again-anything-possible-nba
סמיילי אם תוכל לתרגם לנו את זה, מאמר מעולה.
בתרגום חופשי :
לה פלופ נוטש שוב ספינה טובעת , ומחפש פראיירים שיכניסו לבנת חבלה לתוך האירגון שלהם .